2/8/15

bump diaries: week 31 / אפונה בהריון: שבוע 31

fashionpea bump diaries, bump diary, maternity, pregnancy, style the bump, maternity style, 31 weeks, pregnant fashion blogger, בלוג אופנה, אופנת הריון, בגדי הריון, סטייל בהריון, שבוע 31, הריונית, קרייבינג, קורס הכנה ללידה, בלוג אופנה ישראלי, אופנה בהריון, יומן הריון



בוקר טוב ושבוע טוב!
מתקרבת לאט לאט לקו הסיום של ההריון הזה, כי נותרו רק עוד 8 (פלוס מינוס) שבועות עד התאריך המשוער.
אז הנה סיכום של שבוע 31 שעבר עלינו, ואני מקווה שגם עליכם, בנעימים:


שבוע הריון: שבוע 31


גודל העובר (בהשוואה לפרי/ירק) 
: אננס

איך אני מרגישה: כרגיל, רק עם מטען חורג ענק מקדימה.
כבר התרגלתי פחות או יותר להתנשפויות, לקוצר הנשימה, לכאבי הגב ולחוסר הנוחות בישיבה או שכיבה (או בעצם בכל תנוחה) ואני מתחילה לחשוב איזה מוזר זה יהיה לקבל את הגוף שלי בחזרה בעוד כמה שבועות.

מה אני אוכלת השבוע:
הכל. בדגש על הרבה!
התחלתי לשים לב שהמקרר מתרוקן ממש מהר והאחראים העיקריים לעניין הם אני והפלוס חצי שבתוכי.
אנחנו גם אלה שהולכים לעשות קניות אז זה בסדר :)
בראש רשימת הלהיטים הקולינריים בתקופה האחרונה: מיץ תפוזים, סלט קצוץ גס של עגבניות-גמבה-בצל סגול-פלפל חריף, פסטות למיניהן וכל מה שמתוק.
רק תביאו לי עוגיות, עוגיות ועוד עוגיות.

מה מפריע לי:
שלא נוח לי לישון במיטה שלי.
חצי מהלילה מוקדש להתהפכות והסתובבות לשם מציאת התנוחה הנכונה והנוחה, ללא כאבי גב, תנוחה שכמובן תימצא רק אחרי הלידה. 


המרענן הרשמי של שבוע 31:
האולטרסאונד המיוחל שזימנתי בפוסט "יומני ההריון" הקודם הגיע בדיוק לפי בקשתי וסיפק את הסחורה לגמרי (על זה אני אומרת: רק צריך לבקש. וגם, היינו צריכים לדבר על מיליון דולר :))
בעיקרון זה היה "סתם" אולטרסאונד קצר ושגרתי להערכת משקל עובר אבל הטכנאית היתה סופר חמודה וגם הבוטן שונא הפפראצי שיתף פעולה וקיבלנו תמונת פנים מרהיבה.
עכשיו אפשר להצמיד פרצוף לבעיטות, להתחיל להתלבט למי הוא דומה, ובעיקר להבין שאוטוטו הוא בחוץ ומתחיל את חייו כאדם.

וגם, אם לא הצלחתם לקרוא בין השורות, זה בן. הולך להיות לנו בן!
נתעמק בזה בהמשך.

בן!!!!!!!

שבוע 31 מבחינה אופנתית:
השבוע מצאתי את עצמי נצמדת בעיקר למתכון אחד בטוח ובדוק:
ג'ינס הריון, חולצה או סריג פסים וג'קט קצר (לא הריוני).
ניסיתי השבוע שלל וריאציות ואני מרוצה ונינוחה - עד כמה שאפשר להיות בחודש שמיני - בבגדים שלי. 


למה אני מחכה
למפגש הבא של קורס הכנה ללידה.
אנחנו עושים קורס מטעם קופת החולים שעלה סכום של 150 ש"ח (ל-4 מפגשים).
לגמרי סביר, או כמו שקראתי בטור של אפרת אברמוב השבוע: "לבייבי שלנו מגיע רק הזול ביותר !" :)
צחוק בצד, מסתבר שיש תמורה יותר מהולמת בעד הסכום הצנוע הזה, והמיילדת הבכירה ענת עצמון (לא השחקנית), שהיתה אחראית על המפגש האחרון העבירה מפגש מאלף ומצחיק.
מחכה בקוצר רוח למפגש הבא.
וגם, שאפו למיילדות באשר הן. 


שיהיה שבוע טוב :)

נתראה בקרוב 3>


Hi there!
Getting closer and closer to the finish line, only 8 (plus minus) more weeks until my due date! So here comes the summery of week 31 of my pregnancy, enjoy:


Pregnancy week: week 31

Baby is the size of a: Pineapple

How am I feeling:
Fine and normal, just with a huge access baggage in the front.
I've already gotten used to the panting, shortness of breath, discomfort and back pains.
Starting to think what it's gonna be like to get my body back within a few weeks time.

What am I eating:
Everything. And a lot!
Noticed that the fridge is getting empty really fast lately and the responsibility for that goes to me and peanut. We also do the grocery shopping so that's OK :)

Main hits on the menu lately:
Orange juice, Tomato-Red pepper-Red onion-hot green pepper roughly sliced salad, all kinds of pasta and deserts.
Oh, and bring me cookies. Lots and lots of cookies.

What bothers me:

Not being able to sleep in comfort in my own bed.
Most of the night I'm turning from side to side to find the right position with no back pains, which I guess will be found only after delivery :)


Exciting stuff in week 31:
At our last ultrasound scan this week we finally got a clear and beautiful face image of our little one.
Now I can finally put a face on the kicking, start contemplating who he resembles and understanding that this little creature is soon going to start his life in this world as a person.
And if you didn't manage to read between the lines: It's a he.
We're having a boy!
A boy!!!!!!!!!!


Week 31 - fashion wise:
Found myself sticking to the good old recipe of maternity skinny jeans, striped shirt or knit, and short jacket (biker, bomber etc.)

Tried a few variations of that this week and am pretty pleased with the results.

What I'm waiting for:
Attending the third meeting of our "birth preparation course".
Last meeting was filled with important info, great tips and good vibes from the experienced midwife who held the meeting, and I can't wait to get some more.

Midwifes are awesome!

Wishing you a nice weekend!
see you soon
XX